Om man vill boka vår lokal för ett event, antingen privat eller som företag kontaktar man oss (se kontaktuppgifter längst ner på hemsidan). Vi arrangerar då ett event enl. era önskemål men har några väl beprövade upplägg att föreslå.
Ett typiskt event har man 15-30 minuter uppvärmning och fritt spel att bekanta sig med lokalen. Därefter kör vi antingen en riktig flippertävling med vårt tävlingssystem på storbildsskärmar och korar sällskapets flippermästare alternativt kör vi en mångkamp lagtävling med blandade flipper och arkadspelsgrenar. En sådan tävling tar ca 1,5-2h och det brukar vara lämpligt att ta en paus i mitten för lite mat. Kanske hämtar man ett antal färdigslice:ade pizzor från Montmartre som ligger tvärs över gatan? Vi har tallrikar, bestick och glas. Efter en rafflande final blir det prisutdelning och lagbild.
En bokning kostar på vardagar 200kr per person och miniavgift är 2000kr för upp till tio personer. För fredagar och helger kostar det 300kr per person och minst 3000kr. Vi tar swish, kort och kan fakturera. Man kan köpa till en fin Uncle Sam´s T-shirt som första pris om man vill för 200kr. Då vi begränsar oss till två bokade event per vecka är det bra att vara ute i god tid (räkna med 7-8 veckor) innan man önskar komma.